Chilli and Spirit Koktél – Keverj egyet magadnak!

51ufas5uhol

Most bögrében mérem a szuperőm 🙂

A tiedet miben kéred? Stampedlis Spirit-pohár, Öblös konyakos pohár, Elegáns boros pohár, Hatalmas Sörös korsó, Hosszú koktélos pohár, KÁVÉS bögre, pöttyös teás?

Van ma 60 másodperced? Itt az újabb Elme-Koktél! Keverd meg vagy rázd össze:

Ha kiválasztottad a poharad, van 1 perc csended, íme a hozzávalók, válaszolj magadnak:

  • Mi az, ami akkor is bizakodóvá tesz, amikor más azt mondja neked, hogy nincs rá esély?
  • Milyen tapasztalatod emel ki a téged tömegből?
  • Mi az, ami benned akkor is működik, amikor más már feladja?
    Mi az, amit szeretsz csinálni?

Eredmény? Eszedbe jut már más, elfeledett jó emlék, ami színt hoz és tettekre sarkal! Csinálj olyat MOST, amit szeretsz! Amiben örömöd leled, ami leköt, amibe belefeledkezel… Milyen a koktél hatása?

“- Igen, ezt szeretem és elégedetté tesz. Igen, ilyenkor nem szorít az idő és eltűnnek azok, akik lehúznak. Abban amit szeretek, hamarabb jobb leszek! Mikor is éreztem utoljára, hogy megéltem azt, amit éreztem? Most. Hogy lecsöppent és megértettem, ami történt velem? Most. Hogy egyszerűen csak jó vagyok? Most. Elég jó vagyok. És lehet, hogy nem neked, de már ez sem kever meg.”

Inkább keverj egyet a koktélodon. MOST.

Hányan mondták már Neked, hogy nagyon megváltoztál? No, ennél nincs jobb! Emlékeztek?

“- Amikor már nem azt mondom, amit hallani akarsz, mikor már nem érdekel, hogy mások nem változtak velem… látom, honnan indultam… és  a legfontosabb… látom már, hova tartok!”

Mert mi is a te szupererőd?

Vajon miért félünk felfedezni magunkban azt, akik vagyunk, és azt, amiben tehetségesek vagyunk, amiben jók vagyunk?

Vár a Filo Café! Tapasztald meg, milyen repülni!

Barátsággal:

Márti**  C4U – Coaching for You(th) – Build a better life! – Rólad szól, Neked szól, Érted szól!

16 éve a szemléletváltás és a problémamegoldás szolgálatában

20/450-52-88   @creativemindandspirit

