MOST élsz – Jeges-heves Kávé

 

kaveznijoLassíts: Vegyél pár mély lélegzetet… csukd be a szemed —– teremts csendet, napi 5 percre. Bár néha a 30 is nagyon megy!

Gondolat-nagytakarítás indul! Ez a kávé naggyon erős. Csak azoknak ajánlva, akik nem félnek attól, hogy önmagukra találnak.

Szomorú, borús napokon jó stresszoldás a jelenben maradni, elmélyülni, a belső békét választani viták helyett. Jó letenni a felesleges terhekeket, és az élet dolgairól beszélni valahogy másképp.

JÓ a …

… Jelenben maradni – s közben ezzel az Ünnepre készülődni

Mi kell ahhoz, hogy A Kreatív  Kapcsolatok motorja, a Kommunkációd,  elégedettséget váltson ki a másikban?

MI a titok, hogy higgadtan tudj érvelni, és együttműködő kommunikációra bírd a másikat?

– Matekozz! Számolj el tízig, mielőtt kimondanád!
– Tedd próbára kreativiásod és a türelmed! Körteszt!

Unod a matekot?

Maradj a jelenben. Gyakorold a tudatos jelenlétet.
Ez egy egyszerű, békés út, ami elvezet a nyugalomhoz, a belső egyensúlyhoz, az elégedettséghez. A boldogság nem mástól jár nekünk.A boldogság saját örömlánc.
Ez egy módszer, ami tudatosítja bennünk, hogy az élet ajándék. Ami segít kialakítanunk egy olyan hozzáállást, ami átsegít a nehéz helyzeteken. Ami kirángat hajunknál fogva a gödrünkből, a ránk telepedő szomorú hangulatunkból.
Mihelyt érzed, hogy tele a fejed hasztalan, lehúzó gondolattal, azonnal állítsd meg ezt a gondolatfolyamot. Vedd észre, mitől lett rosszkedved.

Törd meg a rutint!

Mi van MOST? Most mire vagy képes? Mi olyat tudsz, amit tavaly még nem?

Kávék (lélekölelés, gondolatébresztés, bátorítás, odafigyelés) Neked, ki az érettségi előtt állsz, fiatal Anyuknak, hogy okosabban szeressünk, higgadtabban kommunikáljunk, hogy el tudjuk mondani, át tudjuk adni azt az érzést, amit a másiknak szánunk. Hogy felismerjük, mire is van ahhoz szükségünk, hogy tovább lépjünk, hogy kimondjuk, hogy a másik értse kérésünk.

Oxigénmaszk – Neked, Érted:

  1. GondolatStop – Állítsd meg gondolataid örvényét, mielőtt rossz érzések uralkodnak el rajtad és borús hangulatba kerülsz!
  2. A fókuszt helyezd arra, amiért hálás vagy! Ma miért lehetsz az? Hozz fel 3 pozitívnak értékelhető dolgot, amiért ez a nap is jó volt!
  3. Mikor csináltál valami nagyon régen, amit most akár újra elkezdenél?
  4. Mi újba fognál, ami fogva tartaná  kiváncsiságod?
  5. Ha tanítanál valamit, mit tanítanál?
  6. Mi olyat tapasztaltál már meg, ami kiemel a tömegből?
  7. Mi olyat tudsz most, ami egy évvel ezelőtt még nem ment? Milyen érzéssel tölt el?
  8. Legyen kihívás egy napod – ne panaszkodj 1 napig. Kelj korábban egy hétig. Fókuszálj az érzésre, amit érzel, mikor eléred a célod.
  9. Csinálj valamit fordítva: Keresd a jót a rosszban. (Ne a rosszat a jóban. Az bárkinek megy.)
  10. Maradj optimista. Ne lázíts. Lazíts.

MOST

Személyes Életórák – Konzultációk:

Szeretettel: Márti**

marti0516@gmail.com

“Néha sokkal nehezebb dolgok is vannak, mint a matek.”  (Kinga)

Advertisements