Elégek grog – Én és az idő

1235489545

A grogról: Csak tudd, ez bizony ÉG! És te gyújtod meg!

Milyen jó is elképzelni, milyen is lesz az életem… 2 év múlva… amikor túl vagyok valami olyanon, ami most fogvatart.

Ég a tűz… a pohár tetején és alatta nincs levegő. Vajon meddig bírjuk levegő nélkül? És tűz nélkül?

Akkoriban halvány lila gőzöm sem volt, mi is lesz bennem 10 év múlva a hajtóerő. Már attól is furán éreztem magam, anno, hogy akkor is lesz élet?

Sejtelmes és rizikós, mint minden jó. A túl sok még a jóból sem jó.

GROG. Mi teszi azzá? Nem  a fűszer. Nem  a pohár. Nem a leheletnyi konyak. Hanem az, hogy megtehetem. Hogy én gyújthatom meg. Hogy magamban találom meg ehhez az eszközt, hogy bármiből tüzes GROG-ot csináljak.

Igen, a fáradt napokon.
Igen, a szürke hétköznapokon.
Vagy amikor körmömre ég a munka.
Vagy amikor bennragadok a múltban.

Mondta-e neked valaha valaki, hogy mindegy mit csinálsz, csak egy nap ne arra ébredj fel, hogy nem csináltál semmi értelmeset ?!

Mert gondold hát át: Vajon mit mondok majd 10 év múlva? Ez az élet, amit szerettem volna megélni? Mitől érzem azt, hogy élek? Mi az, amit máshogy csinálnék? Mi az, amit nem?

Kell egy grog. Amit ÉN gyújtok meg.  Amikor új szokásokat alakítok ki. Amikor célokat lelek. Amikor változtatni akarok. Amikor hajlandó vagyok ezért… valami mást is megtenni, mint eddig. Amikor Én uralom az Időm, és nem az Idő engem. Mert sáfárkodom és séf vagyok. Egyszerre vagyok IdőSéf, Tűzgyűjtő, Tűzgyújtó.

Különleges értelmet kapott a siker. Most elégedettségnek hívom. …és Időtlennek.

ELÉG?

Az élet túl rövid ahhoz, hogy… ne égjünk.

***  Tehát vegyél elő egy fehér papírt. Rajzolj rá Csillagánizst és vagy akár kettőt.  A közepére írd fel, mi a mostani problémád, majd a tüskékre azt, ami csak eszedbe jut, mint lehetőséges megoldás! Ne feledd, ez a BRAINSTORMING – Ötletgyűjtés!   Nincs rossz ötlet. Bármilyen halvány és bármilyen valószínűtlen, akkor is írd le!

Ez itt egy példa,  A probléma: kevés idő jut önmagamra. Lehetséges megoldásaid: minden héten egyszer korábban kelek. Korábban fekszem. Félreteszem a telót, amikor fontos munkám van. Átnézem, mit csinálhatna meg más is. Priorizálok. Lenyelem a békát. Muszáj csinálnom egy csajozós estet…. csak őszintén!

mire-jo-az-anizstea-a-macskagyokertea

Szerepel-e a megoldásaid között az, hogy segítséget kérj ebben?

Célom, időm, no meg én  – project!

Barátsággal:

Márti**
@creativemindandspirit
marti0516@gamail.com

Reklámok
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close