Pár kapocs – Párkapocs

Alcím: Nem az a  lényeg, hogy tudod-e kezelni vagy hogy hogyan kezeld. Egy a lényeges. Akard megoldani a dilemmát.

 

 

 

A napokban problémamegoldó beszélgetésem tanúja volt egy ismeretlen férfi, aki a beszélgetés végén odajött hozzám és jelezte, igen, a felesége piros és nagyon úgy van, hogy ő meg zöld. És hogy nagyon egyetért azzal, amit hallott, habár csak véletlen hallgatója volt az utolsó pár percnek. Elkeseredett, megtört, életközépválságban lévő férfi képe rajzolódott ki előttem, s érzékeltem a lemondást, a bánatot, a kilátástalanságot, a tehetetlenséget, hisz nincs kommunikáció már a felesége és őközötte.

Semmit nem kérdeztem, egyszerűen csak figyeltem és hallgattam. Meghallgattam. Szerinte 10 párból 9-nek szüksége lenne párkapcsolati trénerre, segítőre.

Én csak azt látom, döbbenetes eredmények és változások születnek, ha valaki mer segítséget kérni. Ne gondolj égrengető dolgokra. Csak egy empatikus külső szem, aki nem ítél meg, és érzelmileg nem érintett a dilemmádban.

Egy tippem van a különböző típusok közötti kapcsolatteremtésre: nemcsak a beszéd lehet kommunikáció, hanem a testbeszéd is! Ölelés, mosoly, apró dolgok. Ezekre gondolok.

Nem jó haraggal, sértettséggel, bánattal elaludni.

Köszönöm ennek és egy újabb úriembernek, akik mertek nekem beszélni az érzéseikről és a gondolataikról.

Pedig csak 10 perc volt. És egy világ fordult meg bennük.

Mai mottóm is ez: csak egy apró dolgot változtass magadon, és az életed is megváltozik.

Te miben döntenél ügyesebben? Mi teszel majd másképp?

Barátsággal: Márti**

#gondolat_nagytakarítás #instant_relief

Filo Café - Színezd újra fényképe.
Vélemény, hozzászólás?

